OBCHODNÍ PODMÍNKY
PODMÍNKY ZAJIŠTĚNÍ MÍSTA NA SEMINÁŘI, KURZU, WORKSHOPU, TRÉNINKU
MEDITACI, INDIVIDUÁLNÍM SEZENÍ ČI KONZULTACI A ZPŮSOB PLATBY
Kupující platbu uhradí bankovním převodem na účet číslo který mu bude zaslán. Do zprávy pro příjemce kupující uvede jméno a příjmení. Doklad o platbě bude kupujícímu zaslán emailem.
Změna objednávky z naší strany je vyhrazena, jestliže objednávka nemůže být z provozních a jiných důvodů provedena. V takovém případě budeme kupující informovat o změně a o vrácení uhrazené platby.
STORNO PODMÍNKY
Jestliže kupující uhradil zálohu nebo celou částku a oznámil, že se nemůže již uhrazené akce zúčastnit, lze jeho platbu převést na jiný termín nebo akci, kterou si vybere. Může za sebe vyslat náhradní osobu a v tomto případě se kupujícímu poplatek nevrací ani se nepřevede na jiný termín nebo akci.
Pokud se kupující po uhrazení zálohy nebo celé platby na seminář, kurz, workshop, trénink, individuální konzultaci či sezení apod. vůbec nedostaví bez předchozího oznámení změny, účtuje se kupujícímu 100 % uhrazené částky.
V případě zrušení účasti kupujícím je účtován storno poplatek:
- nejpozději 22 kalendářních dnů před zahájením semináře bude kupujícímu vrácena uhrazená částka,
- 21 - 11 kalendářních dnů před zahájením semináře se kupujícímu účtuje 50 % z uhrazené částky,
- 10 - 0 kalendářních dnů před zahájením semináře se kupujícímu účtuje 100 % uhrazené částky.
Ke dni doručení storna se vystaví doklad.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o poskytování služeb je podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů, příslušná Česká obchodní inspekce. Ze zákona máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem do 14 dnů.
CENA
Cena obsahuje poplatek za seminář, kurz, workshop, trénink, individuální konzultaci, meditaci či sezení.
Cena nezahrnuje ubytování a stravování účastníka.